Kom igång eller ta kontroll på er digitala marknadsföring. Generera relevanta och varma leads. Med Starter får ni en bra grund för att arbeta kostnadseffektivt med digital, affärsdriven marknadsföring.
Pris för marketing as a service
Inbound-kampanj är samlingsnamnet när vi gör ett större marknadsprojekt innehållande research, idé, mål, strategi, planering, produktion, genomförande, distribuering, analys, uppföljning och optimering. Exempelvis kan det vara en leads-kampanj för ett sökord på Google, men det kan också vara en visuell varumärkeskampanj.
Inlägg i kvartalet per artikel på sociala medier anpassade efter kanal och syfte.
3 utskick i kvartalet som är framtagna för att tilltala målgruppen och bana väg för kvalitativa leads.
2 smarta målgruppsanpassade annonser i kvartalet för digitala kanaler.
Övergripande optimering kvartalsvis och fokus på de sökorden som matchar just era tjänster och produkter.
Enklare marketing automations-rådgivning vid framtagning av automationer i HubSpot
Analys och planläggning för optimering av nästa steg i kampanjen en gång i kvartalet.
Överskådlig och pedagogisk rapportering med relevanta måltal och KPI:er, en gång i kvartalet.
Smart optimering av sökorden för att ge bäst resultat, en gång i kvartalet.
Gemensam avstämning kring marknadsföringen och actions, en gång i kvartalet.
Rådgivning, bollplank och proaktivitet från våra digitala strateger. (ca 4h i månaden)
Spring lite fortare, håll er digitala marknadsföring varm och fortsätt generera leads. Professional är lagom-paketet för effektivitet, och lite mer ambitiös digital marknadsföring.
Pris för marketing as a service
Inbound-kampanj är samlingsnamnet när vi gör ett större marknadsprojekt innehållande research, idé, mål, strategi, planering, produktion, genomförande, distribuering, analys, uppföljning och optimering. Exempelvis kan det vara en leads-kampanj för ett sökord på Google, men det kan också vara en visuell varumärkeskampanj.
Inlägg i kvartalet per artikel på sociala medier anpassade efter kanal och syfte.
3 utskick i kvartalet som är framtagna för att tilltala målgruppen och bana väg för kvalitativa leads.
3 smarta målgruppsanpassade annonser i kvartalet för digitala kanaler.
Övergripande optimering varannan månad och fokus på de sökorden som matchar just era tjänster och produkter.
Marketing automations-rådgivning vid framtagning av automationer i HubSpot
Analys och planläggning för optimering av nästa steg i kampanjerna en gång i kvartalet.
Överskådlig och pedagogisk rapportering med relevanta måltal och KPI:er, en gång i kvartalet.
Smart optimering av sökorden för att ge bäst resultat, en gång i kvartalet.
Gemensam avstämning kring marknadsföringen och actions, en gång i kvartalet.
Rådgivning, bollplank och proaktivitet från våra digitala strateger. (ca 6h i månaden)
Skapa eller behåll ordentlig tillväxt, med grund i digital marknadsföring. Advanced sätter cylindrarna på högvarv för att växa, sälja och rekrytera med digital, kraftfull och mätbar marknadsföring.
Pris för marketing as a service
Inbound-kampanj är samlingsnamnet när vi gör ett större marknadsprojekt innehållande research, idé, mål, strategi, planering, produktion, genomförande, distribuering, analys, uppföljning och optimering. Exempelvis kan det vara en leads-kampanj för ett sökord på Google, men det kan också vara en visuell varumärkeskampanj.
Inlägg i kvartalet per artikel på sociala medier anpassade efter kanal och syfte.
4 utskick i kvartalet som är framtagna för att tilltala målgruppen och bana väg för kvalitativa leads.
3 smarta målgruppsanpassade annonser i kvartalet för digitala kanaler.
Strategisk producerade inlägg till sociala medier-kanalerna anpassade efter mål och syfte.
Övergripande optimering månadsvis och fokus på de sökorden som matchar just era tjänster och produkter.
Marketing automations-rådgivning samt viss hantering vid framtagning av automationer i HubSpot
Analys och planläggning för optimering av nästa steg i kampanjerna en gång i kvartalet.
Överskådlig och pedagogisk rapportering med relevanta måltal och KPI:er, en gång i kvartalet.
Smart optimering av sökorden för att ge bäst resultat, en gång i kvartalet.
Gemensam avstämning kring marknadsföringen och actions, en gång i kvartalet.
Rådgivning, bollplank och proaktivitet från våra digitala strateger. (ca 8h i månaden)
Gå all in med digital marknadsföring, bygg en intäktsraket och generera fler leads än någonsin. Enterprise är paketet med extra allt som tar Inbound Marketing till sin fulla potential och er framgång.
Pris för marketing as a service
Inbound-kampanj är samlingsnamnet när vi gör ett större marknadsprojekt innehållande research, idé, mål, strategi, planering, produktion, genomförande, distribuering, analys, uppföljning och optimering. Exempelvis kan det vara en leads-kampanj för ett sökord på Google, men det kan också vara en visuell varumärkeskampanj.
Inlägg i kvartalet per artikel på sociala medier anpassade efter kanal och syfte.
5 utskick i kvartalet som är framtagna för att tilltala målgruppen och bana väg för kvalitativa leads.
2 smarta målgruppsanpassade annonser i kvartalet för digitala kanaler.
2 smarta varumärkesannonser i kvartalet för digitala kanaler.
Strategisk producerade inlägg till sociala medier-kanalerna anpassade efter mål och syfte.
Övergripande optimering varannan vecka och fokus på de sökorden som matchar just era tjänster och produkter.
Marketing automations-rådgivning och hantering vid framtagning av automationer i HubSpot
Analys och planläggning för optimering av nästa steg i kampanjerna en gång i månaden.
Överskådlig och pedagogisk rapportering med relevanta måltal och KPI:er, en gång i månaden.
Smart optimering av sökorden för att ge bäst resultat, en gång i kvartalet.
Gemensam avstämning kring marknadsföringen och actions, en gång i kvartalet.
Rådgivning, bollplank och proaktivitet från våra digitala strateger. (ca 12h i månaden)
Paketen ovan är exempel på grundpaket som anpassas beroende på behov och önskemål.
Förarbetet skapar framgång i samarbetet – ett förarbete vi kallar onboarding. Onboardingen och dess aktiviteter sker parallellt med actions i marknadsföringen, så att ni inte tappar tid och fart. Från start till färdig onboarding räknar vi cirka 3 månader.
— Digital strateg
— Inbound marketing-strategi
— Framtagning av buyer persona
— Content/innehålls-strategi
— Övergripande nulägesanalys
— Möten och genomgångar
— Teknisk setup av HubSpot
— Sociala medier-setup
— Ads-setup
— Analys & rapporterings-setup
Det finns få saker som gör marknadsföring långsam och ineffektiv som många, halvbra verktyg. Därför premierar vi verktyget som gör mycket på ett branschledande vis. Läs mer om HubSpot, och varför vi är så stolta att vara Platinum-partners, här!
Tjänst | Starter | Professional | Advance | Enterprise |
---|---|---|---|---|
Inbound marketing-kampanj per kvartal formad efter er målgrupp ert varumärke Inbound-kampanj är samlingsnamnet när vi gör ett större marknadsprojekt innehållande research, idé, mål, strategi, planering, produktion, genomförande, distribuering, analys, uppföljning och optimering. Exempelvis kan det vara en leads-kampanj för ett sökord på Google, men det kan också vara en visuell varumärkeskampanj. | 1 st | 2 st | 3 st | 4 st |
Sociala medier-inlägg per kampanj Strategisk producerade inlägg till sociala medier-kanalerna anpassade efter mål och syfte. | 2 st | 2 st | 2 st | 3 st |
Attraktiv e-postmarknadsföring Antal utskick i kvartalet som är framtagna för att tilltala målgruppen och bana väg för kvalitativa leads. | 3 st | 3 st | 4 st | 5 st |
Digitala annonser Antal Smarta målgruppsanpassade annonser i kvartalet för digitala kanaler. | 2 st | 3 st | 3 st | 5 st |
Övergripande sökordsoptimering Övergripande optimering och fokus på de sökorden som matchar just era tjänster och produkter. | Kvartalsvis | Varannan månad | Månadsvis | Varannan vecka |
Sociala medier-inlägg per kvartal Ett inlägg i veckan på sociala medier anpassade efter kanal och syfte. | — | — | 12 st | 18 st |
Marketing automations-rådgivning Rådgivning och tekniskt stöd vid framtagning av flöden och automationer i HubSpot. | Enklare | Ja | Ja | Ja + Hantering |
Smart analys av kampanj Analys och planläggning för optimering av nästa steg i kampanjen. | Kvartalsvis | Kvartalsvis | Kvartalsvis | Månadsvis |
Rapportering Överskådlig och pedagogisk rapportering med relevanta måltal och KPI:er, en gång i kvartalet. | Kvartalsvis | Kvartalsvis | Kvartalsvis | Månadsvis |
Sökordsanalys Analys och bevakning av sökorden för att ge bäst resultat. | Kvartalsvis | Månadsvis | Månadsvis | Månadsvis |
Gemensamt strategimöte Gemensam avstämning kring marknadsföringen och actions. | Kvartalsvis | Månadsvis | Månadsvis | Månadsvis |
Tillgång till digital strateg Rådgivning, bollplank och proaktivitet från våra digitala strateger. | 4h i mån | 6h i mån | 8h i mån | 12h i mån |
Det kan verka komplext och komplicerat. Men oroa dig inte, vi finns för att förenkla allt som är underbart med Inbound.